2014. március 22., szombat

Life or death 2. rész

A sokk

A szobában egy nagyon furcsa ember áll, nem szól semmit de a tekintetéből látom , hogy azt akarja menjek közelebb. Én ezt is tettem. Ekkor ezt mondja:
- Szia! Üdvözöllek! Amit mondani fogok lehet .hogy sokként fog érni, de el kell fogadnod!Remélem felkészültél!?!-mondta- én meg óvatosan bólintottam és közben azon gondolkodtam  ,hogy mit fog mondani.
-Tudod nagyon rossz dolog történt veled , valószínűleg nem emlékszel semmire , de ez természetes. Tudod te, .......... am  MEGHALTÁL!!! 
-MI VAN??? Úristen , de hogy, és mi és...? De, de hát..!?!Mondjon már valami érthetőt is kérem!!!! -ordítottam kicsit hangosan (upsz).
-Tudod amikor meghalsz egy új világba kerülsz és most itt vagy . Ilyenkor semmit sem  tudsz magadról vagy másról . Új életet kezdesz és és új ember leszel . De mi pont avval foglalkozunk , hogy a halott embereknek elmondjuk mi történt,  hogy egyáltalán ki ő és további fontos információkat.Először is, a neved Dalma ami nagyon szép név, 16 éves vagy és meghaltál egy autóbalesetben .A legjobb barátnőd Amanda is a kocsiban  volt és majd találkozni fogsz vele. De most menj mert fontos dolog vár rád ahova Zeline fog elkísérni.- avval Zeline felé vettem az irányt és már távoztunk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése